Home » Aktualności » Organizacja zajęć lekcyjnych w SP-4 od 18 stycznia 2021r.

Organizacja zajęć lekcyjnych w SP-4 od 18 stycznia 2021r.

Szanowni Państwo,

informuję, że zgodnie z zaleceniami MEN, MZ I GIS, Szkoła Podstawowa nr 4 w Ostrołęce wznawia funkcjonowanie klas I-III w trybie stacjonarnym (obowiązuje plan zajęć ustalony w czasie pracy stacjonarnej – strona internetowa szkoły).

Wszystkie klasy dla uczniów z autyzmem tak jak dotychczas pracują w systemie nauczania stacjonarnego.

Klasy IV-VIII – ogólnodostępne w dalszym ciągu pracują zdalnie, na dotychczasowych zasadach.

Zarówno zajęcia lekcyjne jak i pozalekcyjne realizowane są zgodnie z obowiązującym tygodniowym planem zajęć, w tym zajęcia rewalidacyjne i świetlicowe (w dalszym ciągu ze względu na trudną sytuację epidemiczną proszę rodziców aby z opieki świetlicowej dzieci korzystały tylko w sytuacji braku możliwości zorganizowania opieki w domu)

Uczniom korzystającym ze stołówki szkolnej będą wydawane obiady według ustalonego harmonogramu (szczegóły przekażą wychowawcy klas).

Celem zminimalizowania ryzyka wystąpienia zakażenia wirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19 obowiązują najnowsze wytyczne MEiN, MZ i GIS dla klas I-III szkół podstawowych zamieszczone na stronie internetowej szkoły.

Ogólne zasady postępowania przed i po wejściu do budynku szkoły:

  1. Ograniczone zostaje przebywanie w placówce osób z zewnątrz, zalecany jest kontakt telefoniczny lub mailowy.
  2. Jeżeli zajdzie konieczność wejścia do szkoły osoby z zewnątrz, należy zachować dodatkowe środki ostrożności i zalecenia reżimu sanitarnego:

zachowanie 1,5 metrowego dystansu,

zakrycie nosa i ust,

obowiązkowa dezynfekcja rąk,

ograniczone przemieszczanie się po terenie szkoły,

ograniczony kontakt z pracownikami szkoły.

  1. W drodze do i ze szkoły opiekunowie z dziećmi oraz uczniowie przestrzegają aktualnych przepisów prawa dotyczących zachowania w przestrzeni publicznej.
  2. Do szkoły może uczęszczać wyłącznie zdrowy uczeń, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną. W przypadku wątpliwości możliwe jest dokonanie pomiaru temperatury przy pomocy termometru bezdotykowego (w celu dokonania pomiaru temperatury ciała ucznia należy uzyskać zgodę rodziców lub opiekunów, jednak w przypadku niewyrażenia takiej zgody szkoła zastrzega sobie możliwość nieprzyjęcia ucznia na zajęcia).
  3. Nauczyciel, który zauważył u dziecka oznaki choroby, w tym podwyższoną temperaturę ciała powyżej 38.0ºC, kaszel, duszności, niezwłocznie powiadamia dyrektora szkoły i wychowawcę klasy, który kontaktuje się z rodzicami dziecka (opiekunami prawnymi) w celu odebrania ucznia ze szkoły. Do czasu przybycia rodziców, ucznia umieszcza się w odrębnym pomieszczeniu.
  4. W przypadku, gdy istnieje podejrzenie, że uczeń nie jest zdrowy, nauczyciel informuje dyrektora, który podejmuje ostateczną decyzję w sprawie przyjęcia ucznia na zajęcia w danym dniu.
  5. Do szkoły uczniowie przychodzą (są przyprowadzani) o wyznaczonych godzinach:

1) Klasa I a – 7.50

2) Klasa II a – 7.40

3) Klasa III b – 7.30

4) Klasa III a – zmiana popołudniowa, według obowiązującego planu zajęć,

5) uczniowie rozpoczynający naukę później niż o pierwszej godzinie lekcyjnej – przyprowadzani są nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć, lub o godzinie wyznaczonej przez nauczyciela.

  1. Wejście do szkoły dla uczniów odbywa się tylko wejściem przez szatnię z zachowaniem dystansu społecznego. Każdy uczeń wchodząc do budynku dezynfekuje ręce.
  2. Rodzice przyprowadzający ucznia i odbierający ucznia nie wchodzą do budynku szkoły, podprowadzają ucznia pod drzwi prowadzące do szatni lub z odległości upewniają się, czy dziecko przekroczyło próg szkoły.
  3. Rodzice przyprowadzający i odbierający dzieci ze szkoły, w uzasadnionych przypadkach, mogą przebywać tylko i wyłącznie w części wspólnej (przedsionek szatni), zachowując dystans społeczny w odniesieniu do pracowników szkoły oraz innych uczniów i ich rodziców wynoszący min. 2 metry.
  4. Rodzice uczniów klas I – III odbierają ucznia, który nie uczęszcza do świetlicy szkolnej o wyznaczonej godzinie zakończenia zajęć.
  5. Rodzice odbierający ucznia nie wchodzą do budynku szkoły, oczekują na uczniów przed wejściem do szatni.
  6. Nauczyciele klas I-III po zakończeniu zajęć schodzą do szatni z uczniami, którzy nie uczęszczają do świetlicy i czuwają nad ich bezpieczeństwem.
  7. W szatni szkolnej, wyznaczony pracownik szkoły, czuwa nad bezpieczeństwem uczniów, wskazuje drogę uczniom klas młodszych oraz pilnuje, aby w szatni nie przebywało jednocześnie więcej niż 15 uczniów.
  8. W dalszym ciągu obowiązują Procedury bezpieczeństwa mające na celu zapobieganie i przeciwdziałanie COVID-19 wśród uczniów, rodziców i pracowników szkoły obowiązujące na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrołęce od 1 września 2020 r. zamieszczone na stronie internetowej szkoły.

Dariusz Bastek

Skip to content

Sumatra Slim Belly Tonic Reviews (Latest Warning!) Should You Buy or Real Customer Concerns? [nzepuuubx] Lipo Slim Review – Will It Work For You? [dp2y6x6gk] Real Vita Keto Gummies Review: Does It Really Work for Weight Loss? [y5zwzfwq6] Keto Trim Lite Review – Does It Really Work? [l0yeeoju8] Ketologenic ACV Keto Gummies Review: A Deep Dive into Their Benefits for Ketosis and Weight Loss [4e9shpk6m] Rapid Ripped Max Keto ACV Gummies Review: Does This Really Work for Fat Burning? [82sjrn8dd] UltraQuick Keto + ACV Gummies Review – Does It Really Work For Weight Loss? [d0uablzgp] Rapid Ripped Keto ACV Gummies Review – Everything You Need To Know [dp9ckec2m] Ketotrium ACV Gummies Review: What You Need To Know About This Apple Cider Vinegar Supplement to Lose Weight [sdi4bbnkt] Wildopolis Keto ACV Gummies Review – Does It Really Work for Weight Loss Support? [1jw4nnoop] LUHAKA Prime Alpha Men Review: Everything You Need To Know About This Max Cream [wgc9r7qhb] Little Blue Male Gummies Review: Is It Worth Buying? [bqmk4ojfe] Top Gear Male Enhancement Review: Does It Really Work as Advertised? [xf9v25j9h] Malebiotix Male Enhancement ACV Gummies Review: Is This Supplement Right For You? [yuzsh6ugo] Stripper Shark Review – Can You Seriously Get Lucky at Any Strip Club Without Paying? [sxvtyc687] Progentra Review: Can This Supplement Really Enhance Male Performance? [kicp5ipra] HealthFlow Male Performance Review: Here’s What You Need To Know [l1aspvi82] EroXcel: An Honest Review of Its Benefits for Boosting Male Virility and Libido Naturally [ft9ubwful] ProLong Power Pills Reviewed: Is This A Recommended Natural Male Enhancement Option? [iqjf1siho] Nitrox Pro Review – Is This Even Worth Your Money? [qx5r8wrrc] Biogenix Relief Glycogen Support Review – Is It Really Worth Spending The Money? [d0a55t5pu] How Revitalized Remedies CBD Gummies Help Alleviate Stress and Improve Well-Being [8lgokylwp] Harmony Leaf CBD Gummies Reviews – Scam or Legit HarmonyLeaf CBD Male Enhancer Gummies? [254ykcp99] Blue Vibe CBD Gummies Reviews – SCAM Exposed! Important User Warning! [s8r5i7ucu] WellnessPeak CBD Gummies Review – Cheap Scam or Safe Wellness Peak CBD Brand? [e5al4lriw] Blissful Aura CBD Gummies Review – Scam or Legit? Negative Official Website Complaints [guivmdqbo] MyLyfe CBD Gummies Review – Can You Trust My Lyfe CBD Gummy or Scam? [srns9m95u] Hempified Full Spectrum CBD Gummies Review: Are They the Key to Enhanced Wellness? [7pwstst5n] LuCanna Farms CBD Gummies: Review the Supplement Ingredient Benefits [5nwrtgzft] BioHeal CBD Gummies Review – Bogus Scam Exposed! Do NOT Buy Bio Health CBD Wellness Gummies Yet! [3wuifbvxb]